Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 45f5daf9 authored by Leevi Grönlund's avatar Leevi Grönlund
Browse files

Modified resource spawning times

parent b83bc312
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
......@@ -17,7 +17,7 @@ public class BerryBush : Resource
private IEnumerator timer()
{
yield return new WaitForSeconds(30);
yield return new WaitForSeconds(600);
setAmount(500);
coroutineRunning = false;
......
......@@ -12,11 +12,11 @@ public class Forest : Resource
isForester = i;
if (isForester == true)
{
growthspeed = 0.5f;
growthspeed = 5f;
}
else
{
growthspeed = 1f;
growthspeed = 10f;
}
}
......
......@@ -41,7 +41,9 @@ public abstract class Resource : MonoBehaviour
{
return resources;
}
// Soittaa resurssin keruuseen liittyvän äänen sekä vähentää resurssista annetun määrän yksiköitä tai asettaa määrän nollaan,
// mikäli vähennettävä arvo on suurempi kuin resurssiyksiköiden senhetkinen määrä. Palauttaa resurssin vähennetyn määrän.
public int extractResource(int amount)
{
EventSystem.EventHappened(getEventType());
......@@ -58,10 +60,9 @@ public abstract class Resource : MonoBehaviour
}
}
// Metodi spriten päivitystä varten.
public abstract void refreshSprite();
// Metodi jolla tarkistetaan resurssien olemassaolon ehdot ja suoritetaan tarvittavat toimenpiteet.
public abstract void checkExistence();
}
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment