diff --git a/Assets/Scripts/Resources/BerryBush.cs b/Assets/Scripts/Resources/BerryBush.cs index 7aafc5c447a7a9373ef2379322765c19e791542e..797fb98aa170407edd0a99fe6665388247d4737b 100644 --- a/Assets/Scripts/Resources/BerryBush.cs +++ b/Assets/Scripts/Resources/BerryBush.cs @@ -17,7 +17,7 @@ public class BerryBush : Resource private IEnumerator timer() { - yield return new WaitForSeconds(30); + yield return new WaitForSeconds(600); setAmount(500); coroutineRunning = false; diff --git a/Assets/Scripts/Resources/Forest.cs b/Assets/Scripts/Resources/Forest.cs index f5a773708e74d407eebc2470b47495126ff6d3c4..89d95640fb37c4d177290d8c524b5982e5dfd04a 100644 --- a/Assets/Scripts/Resources/Forest.cs +++ b/Assets/Scripts/Resources/Forest.cs @@ -12,11 +12,11 @@ public class Forest : Resource isForester = i; if (isForester == true) { - growthspeed = 0.5f; + growthspeed = 5f; } else { - growthspeed = 1f; + growthspeed = 10f; } } diff --git a/Assets/Scripts/Resources/Resource.cs b/Assets/Scripts/Resources/Resource.cs index 13a2377c7461a8e878c7a23761fd067faa011033..b8826fafe1189847956d9ed9fe389153d154bc50 100644 --- a/Assets/Scripts/Resources/Resource.cs +++ b/Assets/Scripts/Resources/Resource.cs @@ -41,7 +41,9 @@ public abstract class Resource : MonoBehaviour { return resources; } - + + // Soittaa resurssin keruuseen liittyvän äänen sekä vähentää resurssista annetun määrän yksiköitä tai asettaa määrän nollaan, + // mikäli vähennettävä arvo on suurempi kuin resurssiyksiköiden senhetkinen määrä. Palauttaa resurssin vähennetyn määrän. public int extractResource(int amount) { EventSystem.EventHappened(getEventType()); @@ -58,10 +60,9 @@ public abstract class Resource : MonoBehaviour } } + // Metodi spriten päivitystä varten. public abstract void refreshSprite(); - - - + // Metodi jolla tarkistetaan resurssien olemassaolon ehdot ja suoritetaan tarvittavat toimenpiteet. public abstract void checkExistence(); }