Skip to content
Snippets Groups Projects
  1. Apr 10, 2018
    • Jan-Mikael Ihanus's avatar
      Tein toiminnallisuuden, että käyttäjän on pakko valita lippu(ja), että pääsee... · 69ea7e68
      Jan-Mikael Ihanus authored
      Tein toiminnallisuuden, että käyttäjän on pakko valita lippu(ja), että pääsee varaamaan paikkoja. Jollei valitse mitään lippuja, niin se huomauttaa asiasta käyttäjälle eikä pääse eteenpäin ennen kuin valitsee lippu(ja). Myöskin olisi tarkoituksena, että istuinvalitsin scenessä se näyttäisi, että mitä paikkoja olikaan ostamassa..
      69ea7e68
    • Jan-Mikael Ihanus's avatar
      Mjoo, koska meillä on käytössä SceneBuilder tai jotain, niin en osaa sceneiden... · d2ce3c94
      Jan-Mikael Ihanus authored
      Mjoo, koska meillä on käytössä SceneBuilder tai jotain, niin en osaa sceneiden välillä välittää tietoa, koska paras kai olisi välittää tieto FXML loaderin controllerista toiseen FXML controlleriin (seuraavaan sceneen), mutta kun meillä ei ole käytössä FXML loaderia controllien kanssa, niin näin ollen Scene -luokkaan täytyy tallentaa public static -muodossa tiedot ja hakea ne sieltä uudesta scenestä.
      d2ce3c94
  2. Apr 09, 2018
    • Jan-Mikael Ihanus's avatar
      Lisäsin Lippu-luokan, jonka tarkoituksena on siis sisältää lippuvalinnat... · 87f87edb
      Jan-Mikael Ihanus authored
      Lisäsin Lippu-luokan, jonka tarkoituksena on siis sisältää lippuvalinnat TicketChoicesta SeatChoiceen. SeatChoicesta sitten lipputiedot tallennetaan asiakkaan tilille. Tosin Lippu -luokan rakenne tulee olemaan toisenlainen, mutta toistaiseksi setterit ja getterit, jotta saa testattua tarkemmin miten tiedot saa siirretty scenestä toiseen.
      87f87edb
  3. Apr 08, 2018
  4. Apr 07, 2018
  5. Apr 06, 2018
  6. Apr 05, 2018
  7. Apr 04, 2018
  8. Apr 03, 2018
  9. Apr 02, 2018
  10. Mar 28, 2018
  11. Mar 21, 2018
  12. Mar 18, 2018
  13. Mar 12, 2018
  14. Mar 11, 2018
  15. Mar 02, 2018
  16. Feb 28, 2018
  17. Feb 23, 2018
  18. Feb 14, 2018
  19. Feb 13, 2018
  20. Feb 12, 2018
  21. Feb 11, 2018
Loading