diff --git a/README.md b/README.md
index a1ec8001f68c4b6be791e8c6fcc73f0347bbfbfe..c0806495da57f22ab6dc185055807c8a5ee0d2ef 100644
--- a/README.md
+++ b/README.md
@@ -1,6 +1,6 @@
 # TKO8971 Soveltava projekti 2022 - Ryhmä TKO_F
 
-Projektissa luotiin paikallisesti toimiva järjestelmä kirveenheiton pisteenlaskulle. Siihen on olemassa verkkopohjainen online-järjestelmä
+Projektissa luotiin paikallisesti toimiva järjestelmä kirveenheiton kilpailun pisteenlaskulle. Siihen on olemassa verkkopohjainen online-järjestelmä
 ja tässä haluttiin luoda ilman verkkoyhteyttä käytettävä versio.
 
 Pelitilanteen aluksi järjestelmä kysyy kahden pelaajan nimet ja luo pelin, jossa edetään 10 heittokierrosta ja 
@@ -13,3 +13,7 @@ Tietokantayhteyttä ei tässä vielä suuremmin hyödynnetä mutta se tarjoaa ma
 
 Koodaus tehtiin Jari-Matin käyttöliittymät-kurssin Maven-pohjaiselle JavaFX-templaatlle. Templaatti sisältää itsessään Gitlabin CI integroinnin. 
 Yksikkötestejä laadittiin jonkin verran lisää.
+
+Alkusuunnittelun jälkeen projekti jaettiin ryhmän jäsenten kesken toiminnallisuuksien mukaan. Yksi vastasi perustoiminnallisuuksista, 
+toinen tietokantayhteyden rakentamisesta ja kolmas käyttöliittymän toteutuksesta. 
+Käyttöliittymän toteutuksessa käytettiin scenebuilder-ohjelmaa ja tietokantayhteydessä sqlitea. 
\ No newline at end of file
diff --git a/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController.java b/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController.java
index f48d07a24ad297869bff9d4b698abd49f3174bfb..7bc4b519c07d2e2f97ca368953975d5c2253ddfb 100644
--- a/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController.java
+++ b/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController.java
@@ -4,23 +4,18 @@ package fi.utu.tech.gui.javafx;
 import javafx.beans.binding.Bindings;
 import javafx.event.ActionEvent;
 import javafx.fxml.FXML;
-import javafx.scene.Parent;
-import javafx.scene.Scene;
 import javafx.scene.control.Alert;
 import javafx.scene.control.Button;
 import javafx.scene.control.ButtonType;
 import javafx.scene.control.Label;
 import javafx.scene.image.Image;
 import javafx.scene.layout.*;
-import javafx.stage.Modality;
-import javafx.stage.Stage;
 
 import java.util.Optional;
 
-import static fi.utu.tech.gui.javafx.MainApp.activeStage;
-
 /**
  * Käyttöliittymä luotu JavaFX:llä ja SceneBuilderilla.
+ *
  * BoardController luokka toimii säätelijänä PlayBoard.fxlm -tiedoston
  * ja pelitoteutuksen yhteistyölle.
  *
@@ -33,6 +28,11 @@ public class BoardController {
     private MainApp mainApp;
     private Peli peli;
 
+    /**
+     * Linkitetään MainApp Controlleriin
+     * metodien ristiinkäyttöä varten
+     * @param mainApp -tuodaan MainApp "sisään"
+     */
     public void setMainApp(MainApp mainApp){
         this.mainApp = mainApp;
     }
@@ -44,7 +44,8 @@ public class BoardController {
 
     /**
      * Luodaan Peli luokan instanssi, käyttöliittymän linkittämiseksi.
-     * @param uusiPeli
+     * Peli luokan kautta päästään käsiksi pelaajiin, jotka Peli-luokassa julkisia.
+     * @param uusiPeli aloittaa uuden pelin alkuruudulla annetuilla pelaajanimillä.
      */
     public void aloitaPeli(Peli uusiPeli){
         this.peli = uusiPeli;
@@ -71,6 +72,7 @@ public class BoardController {
         rightPane.setBackground(bGround);
 
     }
+
     private boolean killshotCalledP1 = false;
     private boolean killshotCalledP2 = false;
 
@@ -138,8 +140,11 @@ public class BoardController {
     private Label lblTotPointsP2;
 
     /**
-     * Pidetään yllä label-tekstejä, joissa kuvataan pisteitä, pudotuksia ja virheitä.     *
-     * @param event
+     * Pidetään yllä label-tekstejä, joissa kuvataan pisteitä, pudotuksia ja virheitä pelaajakohtaisesti.
+     * Metodeja kutsutaan käyttöliittymän buttoneita painamalla.
+     *
+     * @param event luo painiketoiminteen
+     *
      */
     @FXML
     protected void updatePointsP1(ActionEvent event) {
@@ -148,7 +153,7 @@ public class BoardController {
         if (value != 8) {
             peli.pelaajaYksiHeita(value);
             if (killshotCalledP1){kscP1OFF();}
-        } else if (value == 8) {
+        } else {
             kscP1OFF();
             peli.pelaajaYksiHeita(value);
         }
@@ -163,7 +168,7 @@ public class BoardController {
         if (value != 8) {
             peli.pelaajaKaksiHeita(value);
             if (killshotCalledP2){kscP2OFF();}
-        } else if (value == 8) {
+        } else {
             kscP2OFF();
             peli.pelaajaKaksiHeita(value);
         }
@@ -173,9 +178,9 @@ public class BoardController {
 
     @FXML
     protected void updateDropsP1(ActionEvent event){
-        peli.pelaajaYksiHeita(0);
-        if(!(peli.pelaaja2.heittojaPelattu() > peli.pelaaja1.heittojaPelattu())) {
+        if(!(peli.pelaaja1.heittojaPelattu() > peli.pelaaja2.heittojaPelattu())) {
             peli.pelaaja1.lisaaPudonnutHeitto();
+            peli.pelaajaYksiHeita(0);
         }
         if (killshotCalledP1){kscP1OFF();}
         dropsP1.textProperty().bind(Bindings.concat("Drops: ", peli.pelaaja1.annaPudonneetHeitot()));
@@ -183,9 +188,9 @@ public class BoardController {
     }
     @FXML
     protected void updateDropsP2(ActionEvent event){
-        peli.pelaajaKaksiHeita(0);
-        if(!(peli.pelaaja1.heittojaPelattu() > peli.pelaaja2.heittojaPelattu())) {
+        if(!(peli.pelaaja2.heittojaPelattu() > peli.pelaaja1.heittojaPelattu())) {
             peli.pelaaja2.lisaaPudonnutHeitto();
+            peli.pelaajaKaksiHeita(0);
         }
         if (killshotCalledP2){kscP2OFF();}
         dropsP2.textProperty().bind(Bindings.concat("Drops: ", peli.pelaaja2.annaPudonneetHeitot()));
@@ -193,9 +198,9 @@ public class BoardController {
     }
     @FXML
     protected void updateFaultsP1(ActionEvent event){
-        peli.pelaajaYksiHeita(0);
-        if(!(peli.pelaaja2.heittojaPelattu() > peli.pelaaja1.heittojaPelattu())) {
+        if(!(peli.pelaaja1.heittojaPelattu() > peli.pelaaja2.heittojaPelattu())) {
             peli.pelaaja1.lisaaPelaajalleVirheheitto();
+            peli.pelaajaYksiHeita(0);
         }
         if (killshotCalledP1){kscP1OFF();}
         faultsP1.textProperty().bind(Bindings.concat("Faults: ", peli.pelaaja1.annaPelaajanVirheheitot()));
@@ -203,16 +208,18 @@ public class BoardController {
     }
     @FXML
     protected void updateFaultsP2(ActionEvent event){
-        peli.pelaajaKaksiHeita(0);
-
-        if(!(peli.pelaaja1.heittojaPelattu() > peli.pelaaja2.heittojaPelattu())) {
+        if(!(peli.pelaaja2.heittojaPelattu() > peli.pelaaja1.heittojaPelattu())) {
             peli.pelaaja2.lisaaPelaajalleVirheheitto();
+            peli.pelaajaKaksiHeita(0);
         }
         if (killshotCalledP2){kscP2OFF();}
         faultsP2.textProperty().bind(Bindings.concat("Faults: ", peli.pelaaja2.annaPelaajanVirheheitot()));
         updateKierrosLabel();
     }
 
+    /**
+     * Killshot-kutsu deaktivoi muut pistenapit
+     */
     @FXML
     protected void setKillshotCallP1(ActionEvent event){
         kscP1ON();        
@@ -224,7 +231,7 @@ public class BoardController {
     }
 
     /**
-     * Killshotcall aktivoi tai deaktivoi muut napit seuraavissa:
+     * Killshotcall aktivoi tai deaktivoi muut napit seuraavissa metodeissa:
      */
     private void kscP1ON(){
         points1P1.setDisable(true);
@@ -277,7 +284,7 @@ public class BoardController {
             String voittaja = peli.annaVoittajanNimi();
 
             Alert alert = new Alert(Alert.AlertType.INFORMATION);
-            if (voittaja == "Tasapeli"){
+            if (voittaja.equals("Tasapeli")){
                 alert.setTitle(voittaja + "!");
                 alert.setHeaderText(voittaja + "!");
             } else {
@@ -286,15 +293,14 @@ public class BoardController {
             }
             alert.setContentText("Paina OK aloittaaksesi uuden pelin");
             Optional<ButtonType> option = alert.showAndWait();
-            if (option.get() == null  || option.get() == ButtonType.CANCEL) {
-            } else if (option.get() == ButtonType.OK) {
-                MainApp.LopetaPeli();
-            }
+            MainApp.LopetaPeli();
 
-      /**
+
+      /*
        * WinnerWindow -ikkunaan on tarkoitus tehdä statistiikkaruutu pelin päätteeksi.
        * Tällä aktivointi - korvaa yo alert.
        *
+
             WinnerWindow ww = new WinnerWindow();
             Scene ab = new Scene(ww.winnerPage(voittaja), 400, 300);
             Stage abt = new Stage();
diff --git a/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController_old.java b/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController_old.java
deleted file mode 100644
index 9fbe4ea857bd448f561bc34583ae4b38a6726b7f..0000000000000000000000000000000000000000
--- a/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/BoardController_old.java
+++ /dev/null
@@ -1,153 +0,0 @@
-package fi.utu.tech.gui.javafx;
-
-import javafx.beans.binding.Bindings;
-import javafx.beans.property.IntegerProperty;
-import javafx.beans.property.SimpleIntegerProperty;
-import javafx.event.ActionEvent;
-import javafx.fxml.FXML;
-import javafx.scene.control.Button;
-import javafx.scene.control.Label;
-import javafx.scene.shape.Circle;
-
-public class BoardController_old {
-
-    private MainApp mainApp;
-
-    public void setMainApp(MainApp mainApp){
-        this.mainApp = mainApp;
-    }
-
-    private final IntegerProperty dropsP1 = new SimpleIntegerProperty(0);
-    private final IntegerProperty dropsP2 = new SimpleIntegerProperty(0);
-    private final IntegerProperty pointsP1 = new SimpleIntegerProperty(0);
-    private final IntegerProperty pointsP2 = new SimpleIntegerProperty(0);
-    @FXML
-    public Label player1Name;
-
-    @FXML
-    private Label lblDropsP1;
-    @FXML
-    public Label player2Name;
-
-    @FXML
-    private Button dropP1;
-
-    @FXML
-    private Button faultP1;
-
-    @FXML
-    private Button killCallP1;
-
-    @FXML
-    private Label lblPointsP1;
-
-    @FXML
-    private Button zeroP1;
-
-    @FXML
-    private Button points1P1;
-    @FXML
-    private Button points2P1;
-    @FXML
-    private Button points3P1;
-    @FXML
-    private Button points4P1;
-    @FXML
-    private Button points5P1;
-    @FXML
-    private Button points6P1;
-    @FXML
-    private Button points8P1;
-    @FXML
-    private Circle circle1;
-    @FXML
-    private Circle circle2;
-    @FXML
-    private Circle circle3;
-    @FXML
-    private Circle circle4;
-    @FXML
-    private Circle circle5;
-    @FXML
-    private Circle circle6;;
-    @FXML
-    private Circle circle8;
-
-
-
-    @FXML
-    protected void updateDropP1(ActionEvent event) {
-        dropsP1.setValue(dropsP1.get() + 1);
-        //System.out.println(lblDropsP1.getText());
-        lblDropsP1.textProperty().bind(Bindings.concat("Drops: ", dropsP1.asString()));
-    }
-
-    @FXML
-    protected void updateFaultP1(ActionEvent event){
-    }
-
-    @FXML
-    protected void updatePoints(ActionEvent event){
-        pointsP1.setValue(pointsP1.get() + 1);
-       // System.out.println(lblDropsP1.getText());
-        lblPointsP1.textProperty().bind(Bindings.concat("Points: ", pointsP1.asString()));
-    }
-
-/*
-
-    public static void setPlayer1Name(String playerName) {
-        player1Name.setText(playerName);
-    }
-
-    public static void setPlayer2Name(String playerName) {
-        player2Name.setText(playerName);
-    }
-
- */
-/*
-    private final IntegerProperty clicks = new SimpleIntegerProperty(0);
-
-    private Supplier<Parent> supplier;
-
-    @FXML private Label clicksLabel;
-
-    protected void updateClicks() {
-        if (!clicksLabel.textProperty().isBound())
-            clicksLabel.textProperty().bind(clicks.asString().concat(" clicks."));
-
-        clicks.setValue(clicks.getValue() + 1);
-    }
-
-    protected void setLabel(String text) {
-        if (!clicksLabel.textProperty().isBound()) clicksLabel.setText(text);
-    }
-
-    @FXML
-    protected void handleDialogButton(ActionEvent event) {
-        updateClicks();
-        Dialogs.warning("Example dialog", "Content header", "Content");
-    }
-
-    @FXML
-    protected void handleExitButton(ActionEvent event) {
-        System.out.println("Closing app.");
-        Platform.exit();
-    }
-
-    @FXML
-    protected void handleWindowButton(ActionEvent event) {
-        updateClicks();
-        Scene other = new Scene(supplier.get());
-        Stage otherStage = new Stage();
-        otherStage.setScene(other);
-        otherStage.show();
-    }
-
-    protected void setWindowFactory(Supplier<Parent> supplier) {
-        this.supplier = supplier;
-    }
-
-    public void initialize() {
-        System.out.println("2-A");
-    }*/
-}
diff --git a/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/MainApp.java b/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/MainApp.java
index b0e30cb51e87aede9fba639e4d86cb0e4d5b9014..af0ee5d8db7c9f6c5c54eb1dcc0defb065b8c6b3 100644
--- a/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/MainApp.java
+++ b/src/main/java/fi/utu/tech/gui/javafx/MainApp.java
@@ -15,11 +15,14 @@ import javafx.stage.Stage;
 
 
 /**
- * MainApp-luokka pitää kasassa JavaFX toiminnallisuutta.
- * Aloitusruutu, jossa annetaan pelaajanimet, käynnistetään tässä.
+ * MainApp-luokka pitää kasassa JavaFX toiminnallisuutta ja
+ * varsinaisen käyttöliittymän aloituksen.
+ * Aloitusruutu, jossa annetaan pelaajanimet, käynnistetään tässä Start-metodissa.
+ * Luodaan ruudut ym, joihin asetellaan tarvittavat kohdat
+ * syötettäville tiedoille.
+ *
  * Seuraavaksi käyttöön otetaan FXML pohja ja sen controlleri.
  *
- * ToDo siistiminen.
  */
 
 public class MainApp extends Application {
@@ -27,10 +30,11 @@ public class MainApp extends Application {
     static Scoreboards newGame;
     static Scene startScene;
     static Stage activeStage;
+
     @Override
     public void start(Stage stage) throws Exception {
-        BorderPane bPane = new BorderPane();
 
+        BorderPane bPane = new BorderPane();
         GridPane grid = new GridPane();
 
         int gridRow = 0;
@@ -76,9 +80,8 @@ public class MainApp extends Application {
         Scene boardScene = new Scene(root);
 
         startGame.setOnMouseClicked(event -> {
-            /**
-             *  Peliruutu käyttöön Aloita peli -napin painalluksella.
-             *
+            /*
+               Otetaan peliruutu käyttöön Aloita peli -napin painalluksella.
              */
             Peli uusiPeli = new Peli(txtPl1.getText(), txtPl2.getText()) ;
             controller.aloitaPeli(uusiPeli);
@@ -87,7 +90,6 @@ public class MainApp extends Application {
         });
 
         startScene = new Scene(bPane, 570, 300);
-
         activeStage = stage;
         activeStage.setTitle("Kirveenheitto: parikisa");
         activeStage.setResizable(true);
@@ -97,9 +99,8 @@ public class MainApp extends Application {
 
     public static void LopetaPeli() {
 
-        /**
-         * Pelikierroksen loputtua siirrytään takaisin alkuun
-         *
+        /*
+          Pelikierroksen loputtua siirrytään takaisin alkuun
          */
 
         activeStage.setScene(startScene);