diff --git a/lumisade.py b/lumisade.py
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..6af9b849a409745fec1d4814cd0f3a3e9f0c37c3
--- /dev/null
+++ b/lumisade.py
@@ -0,0 +1,79 @@
+import pygame
+import random
+
+# Alustetaan Pygame
+pygame.init()
+
+# Asetetaan ikkunan koko
+SCREEN_WIDTH = 800
+SCREEN_HEIGHT = 600
+screen = pygame.display.set_mode((SCREEN_WIDTH, SCREEN_HEIGHT))
+pygame.display.set_caption("Lumihiutaleet")
+
+# Värit
+WHITE = (255, 255, 255)
+BLACK = (0, 0, 0)
+
+# Ladataan lumihiutaleiden kuvat
+flake_images = [
+    pygame.image.load("lumihiutale1.png"),
+    pygame.image.load("lumihiutale2.png"),
+    pygame.image.load("lumihiutale3.png")
+]
+
+# Lumihiutale-luokka
+class Snowflake(pygame.sprite.Sprite):
+    def __init__(self):
+        super().__init__()
+        # Valitaan satunnainen lumihiutale
+        self.image = random.choice(flake_images)
+        # Asetetaan lumihiutaleen koko satunnaisesti
+        scale_factor = random.uniform(0.1, 0.3)
+        self.image = pygame.transform.scale(self.image, (int(self.image.get_width() * scale_factor), int(self.image.get_height() * scale_factor)))
+        self.rect = self.image.get_rect()
+        # Asetetaan lumihiutale satunnaiseen kohtaan ylhäältä
+        self.rect.x = random.randint(0, SCREEN_WIDTH - self.rect.width)
+        self.rect.y = random.randint(-20, -100)  # Putoaa satunnaisesta kohdasta ylhäältä
+        self.speed = random.uniform(1, 3)  # Putoamisnopeus
+
+    def update(self):
+        # Siirretään lumihiutaleita alaspäin
+        self.rect.y += self.speed
+        # Kun lumihiutale menee ruudun alareunaan, asetetaan se takaisin ylös
+        if self.rect.y > SCREEN_HEIGHT:
+            self.rect.y = random.randint(-100, -20)
+            self.rect.x = random.randint(0, SCREEN_WIDTH - self.rect.width)
+
+# Lumihiutaleet sprite-ryhmä
+all_snowflakes = pygame.sprite.Group()
+
+# Luodaan vähintään 10 lumihiutaletta
+for _ in range(10):
+    snowflake = Snowflake()
+    all_snowflakes.add(snowflake)
+
+# Pygamen pääsilmukka
+running = True
+while running:
+    # Tapahtumakäsittely
+    for event in pygame.event.get():
+        if event.type == pygame.QUIT:
+            running = False
+
+    # Päivitetään lumihiutaleet
+    all_snowflakes.update()
+
+    # Täytetään tausta mustaksi
+    screen.fill(BLACK)
+
+    # Piirretään lumihiutaleet
+    all_snowflakes.draw(screen)
+
+    # Päivitetään näyttö
+    pygame.display.update()
+
+    # Säilytetään 60 FPS
+    pygame.time.Clock().tick(60)
+
+# Lopetetaan Pygame
+pygame.quit()